ul. Budějovická 778/3a
Praha 4 - Pankrác, PSČ 140 00
Po příchodu se nahlaste na společné recepci ve 3. patře odkud budete odesláni do příslušné ambulance.
Ze stanice metra Pankrác jděte po ulici Budějovická směrem z centra - pokud máte nákupní centrum Arkády za zády, je to směrem vpravo. UroKlinikum je v budově se šedými pruhy, pozor - jsme až druhý vchod - bezbariérový, označený číslem B3a. Nad vstupem je velké logo společnosti OBI a NeoVize. Přes recepci vás po ohlášení vaší návštěvy pustí přes turnikety, výtahem pak do třetího patra a z výtahu směrem vlevo.
UroKlinikum sídlí v nové moderní budově. Naší snahou je, abyste se u nás cítili příjemně, pohodlně a bezpečně. Prohlédněte si kliniku ve 3D zobrazení:
Zdravotní pojišťovny hradící základní ambulantní péči:
- Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP 111)
- Vojenská zdravotní pojišťovna ČR (VoZP 201)
- Česká průmyslová pojišťovna (ČPZP 205)
- Oborová zdravotní pojišťovna (OZP 207)
- Zdravotní pojišťovna Škoda (209)
- Pojišťovna Ministerstva vnitra ČR (ZPMV ČR 211)
- Revírní bratrská pokladna - zdravotní pojišťovna (RBP 213)
Identifikační údaje
Provozovatelem UroKlinikum je společnost UroKlinikum s.r.o., zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném MS v Praze oddíl C, vložka 166449. IČ:24691321
Společnost Uroklinikum s.r.o. poskytuje zdravotní služby na základě Rozhodnutí o udělení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, vydané Odborem správních činností ve zdravotnictví a sociální péči Magistrátu hlavního města Prahy dne 12.12.2018 pod značkou S-MHMP 1987898/2018.
Jak to u nás funguje
V případě, že se objednáte k vyšetření v UroKlinikum, dostavte se, prosím, v domluvený čas. Svůj příchod nahlaste na recepci, která je společná pro všechna pracoviště ve 3. patře a nachází se vlevo od výtahu a schodiště.
V případě první návštěvy nahlásíte koordinátorce své osobní údaje. Následně se usadíte v klimatizované fčekárně, kde máte v rámci servisního poplatku zdarma k dispozici čaj, kávu, vodu, časpisy a wi-fi připojení.
Následně si vás převezme sestra a odvede k vyšetření do ambulance. Další vyšetření již bude probíhat na základě vaší dohody s lékařem. Neváhejte se našich lékařů zeptat na vše, co vás trápí a zajímá.
V případě potřeby dalších kontrol se před odchodem domů nezapomeňte objednat.
Pokud se nemůžete ze závažných důvodů k vyšetření dostavit, dejte nám o tom, prosím, včas vědět, ať můžeme uvolnit lékaře pro další pacienty. Neomluvené nedostavení se je zpoplatněno dle ceníku.
Pacienti, jejichž péči nehradí zdravotní pojišťovna, mohou péči hradit v hotovosti nebo platební kartou.
Pacienti jsou povinni dodržovat "Vnitřní řád UroKlinikum" vydaný v souladu s § 28 zákona č. 372/2011 Sb., zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách)
- Každý návštěvník kliniky je povinen se řídit tímto řádem.
- Každý je povinen se na klinice chovat slušně, dodržovat obvyklé společenské konvence, brát ohled na soukromí a práva ostatních přítomných, jejich nemoc a případné potíže s ní spojené, udržovat čistotu a pořádek ve všech prostorách, šetřit zařízení a inventář kliniky. Respektovat individuální práva zdravotnických i nezdravotnických pracovníků kliniky a jednat s nimi v souladu s dobrými mravy.
- Na recepci kliniky je pacient povinen se prokázat osobním identifikačním dokladem (OP, pas, ŘP apod.). Vztah s příslušnou pojišťovnou prokáže vždy kartičkou své zdravotní pojišťovny, která bude případně hradit náklady na jeho léčbu.
- Pacient je povinen předem uhradit klinice cenu poskytnutých zdravotních služeb, které jeho zdravotní pojišťovna nehradí nebo hradí jen částečně a s jejichž poskytnutím souhlasil. O ceně je každý pacient dopředu informován. Ceník je vyvěšený v prostorách kliniky.
- Pacient může určit osoby, kterým mohou být poskytovány informace o jeho zdravotním stavu, a rovněž může určit rozsah poskytovaných informací. Může také podávání informací zakázat, či osoby kdykoliv změnit.
- Léčba probíhá s veškerou diskrétností a s maximálními ohledy na soukromí. Pacient má právo být srozumitelně seznámen se svým zdravotním stavem. Pacient by měl dbát rad a pokynů personálu.
- Lékař a zdravotnický personál je ze zákona povinen informovat o všech možnostech léčby bez ohledu na to, zda je léčebný postup hrazený či nehrazený z veřejného zdravotního pojištění. V případě, že klinika potřebný léčebný postup neprovádí, bude pacientovi navrženo jiné pracoviště.
- Léčebný režim je soubor opatření a postupů, které podporují léčbu a minimalizují její možná rizika, včetně doporučení úpravy životního stylu. Léčebný režim je nedílnou součástí navrženého individuálního léčebného postupu a stanoví jej ošetřující lékař. Lékař, nebo ošetřovatelský personál je povinen pacienta s ním podrobně a srozumitelně seznámit a odpovědět na dotazy.
- Pacient je povinen pravdivě informovat zdravotnický personál kliniky o všech lécích, které užívá, všech onemocněních, předchozí léčbě a všech dalších skutečnostech vážících se k poskytované péči.
- Při vyšetření lékař informuje pacienta o jeho zdravotním stavu a o navrženém individuálním léčebném postupu, který je povinen dodržovat. Případné nedodržování léčebného postupu může být důvodem odmítnutí další léčby na klinice.
- V případě zájmu je pacient oprávněn si vyžádat výpis nebo kopii zdravotnické dokumentace. Zpracování výpisu a kopií je zpoplatněno dle platného ceníku.
- Pacienti jsou důrazně upozorněni, aby neponechávali jakékoli cenné věci bez dozoru. Cenné věci jako jsou šperky, elektroniku, větší obnosy peněz a podobné doporučujeme ponechat doma. Pokud nemá pacient možnost ponechat tyto věci doma, popř. předat je svému doprovodu, žádáme pacienty, aby tuto skutečnost oznámili personálu kliniky, který zajistí jejich bezpečné uschování. V opačném případě klinika neodpovídá za případnou škodu, která v souvislosti se ztrátou předmětných věcí pacientům vznikne.
- Do prostor kliniky není dovoleno vnášet zbraně, výbušniny a hořlaviny.
- Ve všech prostorách kliniky platí zákaz kouření, požívání alkoholických nápojů a jiných omamných látek. Klinika může ošetření pacientů pod vlivem alkoholických nápojů a jiných omamných látek odmítnout, a to i v případě předem objednaného zákroku.