Chci se objednat

Kontakty a objednání

UroKlinikum - urologická klinika Praha

ul. Budějovická 778/3a 
Praha 4 - Pankrác, PSČ 140 00

Telefon: +420 608 827 761
E-mail: ambu@uroklinikum.cz  

Najdete nás v nových ordinacích ve 3. patře vlevo od schodiště a výtahu.

Po příchodu se nahlaste na společné recepci ve 3. patře odkud budete odesláni do příslušné ambulance.

Jak se k nám dostanete

Ze stanice metra Pankrác jděte po ulici Budějovická směrem z centra  - pokud máte nákupní centrum Arkády za zády, je to směrem vpravo. UroKlinikum je v budově se šedými pruhy, pozor - jsme až druhý vchod - bezbariérový, označený číslem B3a. Nad vstupem je velké logo společnosti OBI a NeoVize. Přes recepci vás po ohlášení vaší návštěvy pustí přes turnikety, výtahem pak do třetího patra a z výtahu směrem vlevo.

 

Ordinační doba

 
Pondělí
08:00 - 18:00
Úterý 08:00 - 16:00
Středa 08:00 - 18:00
Čtvrtek 08:00 - 16:00
Pátek 08:00 - 14:00

Podvečerní ambulance pouze pro objednané pacienty.

 

Jak to u nás vypadá?

UroKlinikum sídlí v nové moderní budově. Naší snahou je, abyste se u nás cítili příjemně, pohodlně a bezpečně. Prohlédněte si kliniku ve 3D zobrazení: 

  

Smluvní zdravotní pojišťovny

Zdravotní pojišťovny hradící základní ambulantní péči:

  • Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP 111)
  • Vojenská zdravotní pojišťovna ČR (VoZP 201)
  • Česká průmyslová pojišťovna (ČPZP 205)
  • Oborová zdravotní pojišťovna (OZP 207)
  • Zdravotní pojišťovna Škoda (209)
  • Pojišťovna Ministerstva vnitra ČR (ZPMV ČR 211)
  • Revírní bratrská pokladna - zdravotní pojišťovna (RBP 213)

 

Identifikační údaje

Provozovatelem UroKlinikum je společnost UroKlinikum s.r.o., zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném MS v Praze oddíl C, vložka 166449. IČ:24691321

Společnost Uroklinikum s.r.o. poskytuje zdravotní služby na základě Rozhodnutí o udělení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, vydané Odborem správních činností ve zdravotnictví a sociální péči Magistrátu hlavního města Prahy dne 12.12.2018 pod značkou S-MHMP 1987898/2018.

 

Jak to u nás funguje

V případě, že se objednáte k vyšetření v UroKlinikum, dostavte se, prosím, v domluvený čas. Svůj příchod nahlaste na recepci, která je společná pro všechna pracoviště ve 3. patře a nachází se vlevo od výtahu a schodiště.

V případě první návštěvy nahlásíte koordinátorce své osobní údaje. Následně se usadíte v klimatizované fčekárně, kde máte v rámci servisního poplatku zdarma k dispozici čaj, kávu, vodu, časpisy a wi-fi připojení.

Následně si vás převezme sestra a odvede k vyšetření do ambulance. Další vyšetření již bude probíhat na základě vaší dohody s lékařem. Neváhejte se našich lékařů zeptat na vše, co vás trápí a zajímá.

V případě potřeby dalších kontrol se před odchodem domů nezapomeňte objednat.

Pokud se nemůžete ze závažných důvodů k vyšetření dostavit, dejte nám o tom, prosím, včas vědět, ať můžeme uvolnit lékaře pro další pacienty. Neomluvené nedostavení se je zpoplatněno dle ceníku.

Pacienti, jejichž péči nehradí zdravotní pojišťovna, mohou péči hradit v hotovosti nebo platební kartou.

Pacienti jsou povinni dodržovat "Vnitřní řád UroKlinikum" vydaný v souladu s § 28 zákona č. 372/2011 Sb., zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách)

  1. Každý návštěvník kliniky je povinen se řídit tímto řádem.
  2. Každý je povinen se na klinice chovat slušně, dodržovat obvyklé společenské konvence, brát ohled na soukromí a práva ostatních přítomných, jejich nemoc a případné potíže s ní spojené, udržovat čistotu a pořádek ve všech prostorách, šetřit zařízení a inventář kliniky. Respektovat individuální práva zdravotnických i nezdravotnických pracovníků kliniky a jednat s nimi v souladu s dobrými mravy. 
  3. Na recepci kliniky je pacient povinen se prokázat osobním identifikačním dokladem (OP, pas, ŘP apod.). Vztah s příslušnou pojišťovnou prokáže vždy kartičkou své zdravotní pojišťovny, která bude případně hradit náklady na jeho léčbu.
  4. Pacient je povinen předem uhradit klinice cenu poskytnutých zdravotních služeb, které jeho zdravotní pojišťovna nehradí nebo hradí jen částečně a s jejichž poskytnutím souhlasil. O ceně je každý pacient dopředu informován. Ceník je vyvěšený v prostorách kliniky.
  5. Pacient může určit osoby, kterým mohou být poskytovány informace o jeho zdravotním stavu, a rovněž může určit rozsah poskytovaných informací. Může také podávání informací zakázat, či osoby kdykoliv změnit.
  6. Léčba probíhá s veškerou diskrétností a s maximálními ohledy na soukromí. Pacient má právo být srozumitelně seznámen se svým zdravotním stavem. Pacient by měl dbát rad a pokynů personálu.  
  7. Lékař a zdravotnický personál je ze zákona povinen informovat o všech možnostech léčby bez ohledu na to, zda je léčebný postup hrazený či nehrazený z veřejného zdravotního pojištění. V případě, že klinika potřebný léčebný postup neprovádí, bude pacientovi navrženo jiné pracoviště.
  8. Léčebný režim je soubor opatření a postupů, které podporují léčbu a minimalizují její možná rizika, včetně doporučení úpravy životního stylu. Léčebný režim je nedílnou součástí navrženého individuálního léčebného postupu a stanoví jej ošetřující lékař. Lékař, nebo ošetřovatelský personál je povinen pacienta s ním podrobně a srozumitelně seznámit a odpovědět na dotazy.
  9. Pacient je povinen pravdivě informovat zdravotnický personál kliniky o všech lécích, které užívá,  všech onemocněních, předchozí léčbě a všech dalších skutečnostech vážících se k poskytované péči.
  10. Při vyšetření lékař informuje pacienta o jeho zdravotním stavu a o navrženém individuálním léčebném postupu, který je povinen dodržovat. Případné nedodržování léčebného postupu může být důvodem odmítnutí další léčby na klinice.
  11. V případě zájmu je pacient oprávněn si vyžádat výpis nebo kopii zdravotnické dokumentace. Zpracování výpisu a kopií je zpoplatněno dle platného ceníku.
  12. Pacienti jsou důrazně upozorněni, aby neponechávali jakékoli cenné věci bez dozoru. Cenné věci jako jsou šperky, elektroniku, větší obnosy peněz a podobné doporučujeme ponechat doma. Pokud nemá pacient možnost ponechat tyto věci doma, popř. předat je svému doprovodu, žádáme pacienty, aby tuto skutečnost oznámili personálu kliniky, který zajistí jejich bezpečné uschování. V opačném případě klinika neodpovídá za případnou škodu, která v souvislosti se ztrátou předmětných věcí pacientům vznikne.
  13. Do prostor kliniky není dovoleno vnášet zbraně, výbušniny a hořlaviny.
  14. Ve všech prostorách kliniky platí zákaz kouření, požívání alkoholických nápojů a jiných omamných látek. Klinika může ošetření pacientů pod vlivem alkoholických nápojů a jiných omamných látek odmítnout, a to i v případě předem objednaného zákroku.